Monday, February 7, 2011

Welcome To Main Convent School :DD




Waahhh lamanya tak update blog ;( Papa pinjam lappy nak buad dea punya kerja . Mmmm macam gampanggg ! Lagy punn aku malas nak online sebab buad saked haty je kalau online . Menyampah dengan perangai Johan yg menjadi jadi . Apahal dea makin gatal sekarang ha ? Aku tahu dea memang sayangkan aku tapyy aku jeles lah . Aku tak suka dea online fb . Btw dea goodboy sebab dengar apa yg aku cakap . Dea takan buad apa yg aku tak suka dea buad . Last-2 dea buad jugaakk . Aku nekad aku nakk tinggalkan dea :'( Soryy bie :p I dont need you anymore in my life so backoff && please dont ever call or text me ya . We end here . Im promise i will back to you if ada jodoh :') Huhuuuukkkk :'((

Okay whatever lah . I dont care anymore about him . Well harinyy aku start sekolah Convent :) All girls mmg aku rasa lain gilaa lah . Ahaaa tapyy sumpah diorangg so good :D Aku suka diorangg layan aku macam dah lama kawan . && teacher kat sana all the best takde yg garangg-2 mcm kat sekolah lama . Well we all girl so teacher takde lah nak angin-2 lagyy :) Wuhuuuuuuu :DD Kat sini menu best lah time recess . Ada Chinesee food , muruku && nasik berlauk . Murahh je :D Cikgu disiplin punn okay & sporting . Aku masok kelas Daisy . Auuuwww sweet tak nama 'Daisy' ? Tengok lah aku :) Ahaaa perasaann :pp Ada lah pengkid nyy nak kat aku but errr entah lah . Huhh mcm lain sangat kalau ada fair dgn pengkid kan ? Gilaaaa -,- Takmauu laahh . Ahaaaa single sudahh (: Mana lah tahu dapat bfiee yg handsome-2 . Huhuuuu ada ke yg nak aku ? Rasanya tak ada kodd . Wahaaahaaa tak ada tak ada :p

As a bad news my hair turn to black . But aku nak blonde kan rambot aku . Taknak hitam macam hindu . Macam rambot palsu je dohh . LOL ;( Geli laahh ;( Huwaaaaaaa burokkk tahu ;( *Mengeluhhhhh -___- Lepas nyy aku dah malas nak update pasal boyfriend :) Semua janji lelaky nyy PALSU :) Tapyy single bosan lah . Sape nak jadik boyfriend saya ?? :) Hahaaaaa :DD




Okay tak pictures aku ? HAHA sakai kan ? Alaaaa tak sesakai kau ;) Okay sayangs ? 



Sincerely Aiynn Darel ♥