Thursday, February 10, 2011

Whoooottt Whooott :DD


Whoooooooooooooottttttttt ;DD Hoihoi lama tak update blog . Berhabuk dah belog nyy . Haacummmmm ! Aaaihh keluar hingus hijau . Huhuuuu actually aku update blog nyy sebab bosan ;( Mmmm semalam ku pinta kata putus darimu wahai si jong-ang ku :') Ahaaaaa menangis lagyy aku ;( Whyy ? LOL ! Harinyy aku datang boleh tahan awal lah . Takde lah kena denda berdiri . Maluuu lah pastuh kene merit . Harinyy sekolah bosan gilaa ohh . Btw best lepak dengan Tashaa && the geng ohh . Dorangg happy go lucky gilaa . Students Convent semua matangg-2 . Senior punn takde lah nak carik gadohh dengan budak baru . All the best lah :) Aku pelik dengan perangai aku . Selalu ada agama Islam tapy aku mesty lupa nak bawak buku teks dengan buku latihan . Padahal aku ingat ohh ada subjek agama . Mujor lah ustazah tak bising sebab aku student baru :) Yeaayyyyy :DD

Rasa macam nak buad tuto je . Tapyy malas punn ada . Belog nyy punn laku punn kan kan ? Okay lah nak mandyy && tydo :) Ahaaaa byebyee :DD


Super Duper By Aiynn Darel ♥