Sunday, January 30, 2011

No Online For Two Days :]


Jyeaahhh ^^ Malam nyy pukol 2 pg gerak pegyy Langkawi . Well , sesape yg ada plan nak pegyy Langkawi takk ? Bolehh jumpa sana kan ? Aku risau nak tinggalkan Biybiy dengan Omeyy dekat rumah :( Mestyy diorangg rinduu aku . Kalau ikotkan haty mmg aku nak bawak jea naik feri tapyy kang risau diorangg mabuk laut jea . Tak pasal-2 muntah atas feri tuh . Huwaaaa kakak taknak tinggalkan korangg :'( Mmm so terima lah kenyataan untuk tinggalkan dorang selama 2 haryy . Omeyy maybe hantar nursery kodd . Dea baby lagy so kene lah jaga dengan teratur :) Heeeee meowww meoowwww . 
Mmm okay whatever :) Ahaaaaa hope perjalanan kyteorg selamat dekat sana . Aminnn :] Malam nyy tak tahu nak msg siape . Rabbit tuh takde credit pulaakk dah . Palat -,- Mmm alasan kau jea kan ? Grrrr hodd sial ! Okay lah aku nak packing baju && important things . Aku lapar sebenarnye nyy . Hahaa wish me fine okay fellas ? Love ya ! 


With Love ; Aiynn Darel