Monday, June 13, 2011

If I Had You :')





Hi, ehh I think I fall in love-lah. I dont knoww why :(  Babe if I had you I'm promise I never broke your heart but clearly I know you fall in love with someone but not me ohh thanks dear :') I know who I am. Kau pun ada taste & I'm sure kau sengaja cakap kau sayang aku padahal kau nak ambil hati aku je supaya aku tak sedih :) I know that babe :)  I know I'm not perfect for you I know that :') Just let me keep this love in my heart & I sure never fall in love again. Aku akan rindu time kau suap aku donut Big Apple haha xD Anw, I really miss Yyaya & Wanny. Miss them badly :'( Hmm I'd try to change myself a lot but I can't. If I love someone I'll love him forever. Macam aku dgn J dulu nak dekat setahun dah tp jodoh kami untuk bersama tak lama. Allah itu maha pengasih :') I really know that. I thank to God for the day he brought you into my life. I will miss you. Happy Belated Birthdayy J :') I'm sorry because can't celebrate your birthday this year fyi I want you to know that I love my life now. Thanks dear because you love me, doing everything for me. I really appreciate it sayang. Doakan aku bahagia tau sayang. Aku janji tak akan cari kau lagi. Aku janji akan cuba lupakan kau :'((  Aku doa kau bahagia tau sayang :') 


I Love Youuuuuuuuuuuuuu :'(((

Setelah kamu memberi banyak pengharapan kepada seseorang. Setelah ia mula menyayangimu hendaklah kamu menjaga hatinya.Janganlah sesekali kamu terus meninggalkannya begitu sahaja.Kerana dia akan terluka oleh kenangan bersamamu.Dan mungkin tidak dapat melupakan segalanya selagi dia mengingatimu.


Aiynn Darel Tesquees