Friday, December 23, 2011

Bertemu Cinta Lama ♥


Huwaaa rindu blog ni :'( Lama tak berjumpa dr hari raya haritu lagi kan kan? Setelah sekian lama baru aku ingat password blog ni. Yeaahooooo ^^ & the fact, aku HILANG INGATAN x.x Huahuahuaa bagus lettew ;) Okay sudah jangan nak berdrama kat sini :) Sekarang aku nak cerita pasal 
NEW LOVES ♥

Jenggjenggjengg! Hee welcome home Shaziery Iskandar ooppss bukan rumah aku tp hati aku :D
  Tapikan 1 je yg saya nak awak tahu isi hati saya. Saya tak suka ditinggal bila awak keluar lepak dengan kawan2 awak. Ye awak selalu cakap battery low okay fine tp before that tak boleh ke awak charge bg full? Tak boleh ke awak duduk je kat rumah then kita berbbm? Saya rasa macam takde boyfriend je sekarang ni. Please treat me like I'm your girlfriend bie :(  Kalau betul la kawan, hangout semua tu penting bg awak better awak lepaskan saya & carik girl yg boleh faham awak. Awak carik jelah girl yg duduk dekat KL tu senang sikit korang nak berjumpa & berdating. Bukan macam saya duduk Ipoh and konfem sangat jarang jumpa emmm :/  Maafkan saya kalau ada terluka kan hati awak.
I Love You So Much Shaziery Iskandar