Sunday, March 27, 2011

I Miss Him :'(






Hmm kenapa aku rindu dia ye? Sedangkan aku yg pilih jalan nyy.Even dia tak mcm J. Dia best cos dia matured gilaa. Hmm aku betul-2 rindukan dia & seriously aku rasa bosan sangat takde dia. Aku memang ditakdirkan sendiri. Aku tak layak ada bf. Aku nak org nampak aku happy je. Aku taknak tunjuk perasaan sedih nyy. Dia cakap dia akan sentiasa buad aku happy. Tapy aku tak terlalu menaruh harapan sangat sebab aku takut broken heart. Tapi kenapa aku sedih? Kenapaaaaa???!!! Aku sayang dia? Aku dah jatuh cinta dekat dia? Maybe sebab kita org pernah hugging. Hmm Kawan dia cakap dia still sayangkan aku tapi kenapa dia boleh lepaskan aku? Aku tahu semua tu tipu. Well hidup penuh drama. Aku tak tahan orang cakap dia 'Playboy'. Before aku kena better aku move on. Tapi, sekarang aku susah nak dapat lelaki yg perfect mcm ex aku, J. But Harick, you ramai girl kan? So you pergi lah dekat girl-2 you ok? Lepaskan i :') Im okay. I boleh pilih jalan hidup i sendiri. Insyaallah i make a good ways. Hati aku sakit sangat ohh. Btw, I happy dapat kenal dengan you walaupun tak lama. Semuanya pergi dr hidup aku ;( Apa salah aku? Hati aku dah tertutup rapat untuk tak terima lelaki sbg bf dalam hiup aku :')



I WANT THIS x')


Love, Aiynn Darel