Sunday, February 20, 2011

You Really Make Me Sad :'(




Dahh lama tak update blog kan ? Act aku menangis for a few days . Not few days :( Finally kau tinggalkan aku jugak kan ? Mana janji kau dulu wei ? Dulu kau selalu cakap 'I Tak Akan Tinggalkan You Lah Sygs . You Lah Nyawa I' . Semua tuh janji kosongg je wei . Sumpah aku memang tak mampu maafkan kau . Kau betul-2 buad aku terseksa Johan . Aku tahu semuaa salahh aku sebab aku asyik tunjuk ego aku dekat kau . Aku punn tahu kau memangg dah tak sayang aku . Kau cakap kau fuck couple & fuck betina . Tapi aku tahu wei kau masih memerlukan seseorg selain aku untuk teman kau . Tapyy bukan sbg gf . Johan , aku tahu kau nakk kawan dengan bitch tuh kann ? Aku tahu dea same age dgn kau & stay Batu Gajah . Aku tahu kau takk suka dea but Go on sygs :') Aku lepaskan kau & aku janji aku tak akan carik kau lagy . Aku dah penad wei . Aku give up ok fine aku backoff . But please , tolongg lah hargai cinta aku . 10 bulan kita sama-2 lalui semua nyy . Tapyy jodoh kita takk lama . :'[ Haihhh aku akan rindu kau . I will wait for you till my last breath . Im promise ! Aku sedihh dengan kau . Maybee aku tak perfect & tak layak untuk kauu . Yeee memang aku takk layak :'] Maybe its the time . Thanks a lot Johan :'[ You are the last for me IF i the last for you . I hope you can accept me backk . I still need you :'( Aku nakk kita bahagia macam dulu . Duluu kita bahagia sangat . Dulu kau kuat wei , tp kenapa sekarangg kau lemah ? Biasanya kau bolehh hadapi semua nyy tapi kenapa sekarangg kau give up ? Aku lah yang pernahh bahagiaa kan kau . Kalau kauu dah tak mencintai & menyayangi aku , aku mintakkk kau lepaskan aku dengan rela haty & berjanji tak akan kembali pada aku lagy . Aku sayangg kau lebih dr nyawa aku Johan :'( Salam :'(



Aku tetap tunggu kau sampai aku penadd Johan :'( Hope kauu pandai jaga diri bila aku dahh takde nanty . Aku masihh menunggu janji-2 kau :'( Hubungi lah aku kalau kau rindu kan aku . Selamat tinggal Al Ahmad Johan Bin Al Jeffry :'(((





 *Fellas , Soryy kalau aku over :'(

Love , Aiynn Darel ♥