Wednesday, February 23, 2011

Baru Saya Faham :')


Baru aku faham kenapa Allah menguji ciptaanNya :') Ternyata ada orangg yang lagyy seksa & bersedihh kerana kehilangan seorangg kekasih . Al-fatihah buat Arwah Dzarif Iskandar Bin Dzul . Arwah meninggal pada hari Sabtu malam Ahad 19 Februari 2011 . Maybe nyy tarikh yg amat sedih untuk gf arwah , Fatin Nadia or Qiey . So sad ohh :'( Aku nangis bila baca blog someone nyy . Apakah semua nyy bolehh buad Qiey tabah ? Ternyata Qiey lagyy terseksa drpd aku . Aku doa Qiey tabah hadapi semua nyy :'( Aku faham sangat perasaan seorg perempuan wei . Sumpahh aku merasakan tapyy Qiey lebihh merasakan sbb dea dgn Isz dahh lama kapel . Aku ada gambar kenangan diorangg . Maybe Qiey sedihh bila teringatkan semua nyy :'(



Kalau aku yg pergyy tinggalkan J , apa deaa akan sedih ? Semestinya takk sebab aku takde dalam hatyy dea lagy . Mungkin aku harus menerima kenyataan yg dea dah pergyy tinggalkan aku . Aku sedihh sangat :'( tapyy aku tahu masih ada yg menyayangi aku :') Thanks Aced :')



Johan , aku rela kau tinggalkan aku . Aku tahu kenapa kau tinggalkan aku sygs . Takpee aku redha semua nyy Allah dah tulis . Lepas nyy kau takan dapat rasa kebahagiaan mcm dengan aku dulu . Aku doa kau bahagia sygs . Thanks a lot :'(





Aku rindu nyy :'( Bye forever :'((

Love , Aiynn Darel ♥