Friday, January 28, 2011

Goodbye Everything :'[


Haihh hari nyy hari yg amat menyedihkan aku . Sedih lah nak tinggalkan kawan-2 aku :( Dah 3 tahun aku sekolah kat situh . India , Cina semua baekk dgn aku . Dorangg punn sedih aku nak pindah . Its all my fault ok . I choose the wrong way :'( Well , bila dah single nyy aku jadik murung . Tadyy adeq Roby tanya aku kenapa sejak aku sekolah pg aku selalu murung . Well , tension study . Pening aa asyik study jee . Pundekk -,- Okay whatever lah . Namanya punn orang nak amek exam this year . Mestyy lah studyy hard kan ? Okayy-2 :] 
Mmm tady meet Johan . Lepak kejap smpayy pukol 2 . Mana lah tahu lepas nyy dah tak jumpa dah kan kan ? Myaa suroh aku && Johann start new life . OMYGEE just let it end here is better (: Ahaaa well i can forget him even my heart still broken . LOL ~ Lapar pulak dah dohh . Okay look now blog aku dah berubah kan kan ? Ahaaa bosan so edit bloggie lagyy best . Dah mcm keling blog nyy dohh . Ahaaaa :DD
So aku sebenarnya lapar bhaii . Makan petang tadyy jea . Tak selera nak makan tapyy aku lapar . Huuwaaa :'( Mama mana eh ? Tak balik dr petang tadyy . Macam apa jea dohh dudok rumah . Dah lah bosan tak text sesape ;'( fuck -,- So dah pukol 12 aku nak bummbumm . Byeebyee fellas . Zzzzzz -.-


Welcome To Main Convent High School :)